|
|
|
|
|
|
|
Functie |
Status |
|
|
|
|
|
|
|
|
Algemeen: |
|
|
|
|
Vooral voor bedrijven met minimaal 50 klanten |
X |
|
|
|
Voor bedrijven die klanten in het hele land hebben |
X |
|
|
|
Voor levering van machines, die periodiek onderhoud vragen |
X |
|
|
|
Werkt eenvoudig met en naast een boekhoudsysteem |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
Overzichten: |
|
|
|
|
Bevat meerdere handige bedrijfsspecifieke overzichten |
X |
|
|
|
Bevat overzichten met uniforme gegevens die voor alle bedrijven gelden: |
|
|
|
|
- Soort en manier van serviceverlening |
X |
|
|
|
- Kenmerken van te leveren machines |
X |
|
|
|
- Garantiesystemen en onderhoudsmethode van geleverde machines |
X |
|
|
|
- Overzicht van kantoorpersoneel van bedrijf dat met MOSP werkt |
X |
|
|
|
- Overzicht van monteurs die met MOSP werken |
X |
|
|
|
Overzicht per postcode is handig om landelijke spreiding te beoordelen |
X |
|
|
|
Overzicht met machines per bedrijf en totaal is om. een controlesysteem |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bedrijf: |
|
|
|
|
Eenvoudige en snelle afhandeling van onderhoud- en serviceverlening |
X |
|
|
|
Planning van onderhoud- en serviceverlening via speciale functie |
X |
|
|
|
Bevat uitstekende manier om klantenbestand te maken en onderhouden |
X |
|
|
|
Duidelijke en eenvoudige methode om serviceverlening in te voeren |
X |
|
|
|
Contact met klant mogelijk via email en/of telefoon |
X |
|
|
|
Email met gestandaardiseerde of vrije tekst |
X |
|
|
|
Bevat agenda waarin nog niet te plaatsen afspraken kunnen worden gezet |
X |
|
|
|
Eenvoudige methode om automatisch of handmatig vervolgbezoek te plannen |
X |
|
|
|
Intelligent systeem om efficiente bezoekroute per monteur te genereren |
X |
|
|
|
Makkelijk aangeven wanneer de klant het onderhoud wil, bv 's middags |
X |
|
|
|
Eventueel nog specifieke meldingen over de klant, bv boze hond op erf |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
Machines: |
|
|
|
|
Gemakkelijke invoer van machines bij klant en kenmerken daarvan |
X |
|
|
|
Kenmerken zijn om. datum van aflevering, type en locatie bij klant |
X |
|
|
|
Eenvoudig en duidelijk overzicht van machines bij de klant |
X |
|
|
|
Geschiedenis van serviceverlening per machine wordt bewaard |
X |
|
|
|
Serviceverlening zichtbaar per machine en per klant |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
Serviceverlening: |
|
|
|
|
Geeft aan welk onderhoud is verleend aan een machine |
X |
|
|
|
Hierin het type van onderhoud, de monteur die dat onderhoud deed |
X |
|
|
|
Verder nog de datum en de status van de machine |
X |
|
|
|
|
|
|